2010/07/26

新工上任

今日第一日返工, 感覺都幾好呀.........因為2個老闆都放假........XP

雖然今日係返9點 (正常的返工時間是8:30, 好邪惡的早呀!!), 但由於地點好隔涉, 落左車都仲要行15分鐘, 所以都預左1鐘返工, 唔好誤會呀, 我住的地方跟工作的地方都是港島區呢!!

Well.....各位同事都好好, 全層大約有至少有30幾人, 唔計我個3個老闆, 我認得樣又記得名既同事係有5個咖, 鼓掌丫唔該, 我唔覺得有人第一日返工會記到多過5個公司同事既名喎!

咳唔! 咳唔! 又到左思過既時候喇........是咁的.....我的好同事們為我準備咗welcome lunch, 我好叻女咁話哂俾人聽我味精敏感啦, 仲提議去Green Apple食添. 心諗長期on diet既我, 今次淨食salads實順利渡過啦.....點菜仲好乖巧咁要半份, dressing on side........魔鬼就係呢個時候出現喇!! 侍應姐姐: 要唔要加一片麵包呢? 我: 好丫, 唔該 (心想: 淨食菜係唔夠既, 要適量咁吸收澱粉質) 唉........跌左落地獄都唔知囉........好喇....上菜喇! 成盤菜都冇汁咖~ GOOD! 一心想落Basamico, 點解嚟到會係溝咗野咖.......算! 我唔要囉......又話係配麵包既.....點解嚟咗個香蕉蛋糕咖.......甜魔一族的我, 又點會放過丫......仲要食咗2片呀! 陰公! 天呀.....又要做多幾多個小時運動先夠抵銷呀........

沒有留言:

發佈留言