2011/10/25

The Bostonian Restaurant

有喜慶事梗係要食好啲啦! 仲要難得我揀地方, 我請客! 都真係好耐冇試過係星期六食得咁豐富喇, 所以我都好開心, 呢一餐真係好開心~

其實想食brunch, 但始終敵唔過要早起身嘅挑戰, 都係揀食lunch好啲......嘻嘻~~~ 年紀大, 對於食嘅量冇乜quota, 所以要重質, 又難得我有心食, 所以都真係要食好啲, 睇飯網呢度有哂我想食嘅, 又即管試下~ 揀尖沙咀區係因為食完可以shopping至天昏地暗......the best way to burn fat!!!!





我真係好努力每日都食5色蔬果咖......後面紫紅色嘅red beet, 好唔明點解香港買咁貴!!! 係意國呢樣係親民價, 仲要ready to eat好方便, 方便到我日日食.........我知我好西人口味喇....


我重覆咗呢碟5次!!!! 仲有食咗3款smoked salmon, red beet, dill & black pepper, I'm the salmon killer!!!!!!!


唔識用刀叉嘅妹妹點咗羊扒, 好彩有妹夫係度, 如果唔係都唔知應唔應該order對筷子俾佢好.....


好妹夫嘅牛扒~


呢度環境好舒服, 大家食完又傾到唔想走, 但係人地要收場做cleaning......好啦......唯有快啲做出成績再慶祝啦~ 再次恭喜楊氏伉儷!!!!!

沒有留言:

發佈留言