2011/08/24

Nino's cozinha

如果冇記錯, 對上一次食葡國菜係N年前嘅澳門.........(唉.......點解唔係葡萄牙咖.....T^T.....), 又, 點解咁多farwell lunch咖......地點係主人家揀咖......不要問我食物如何, 我可沒有那胃口, 不多講, 去相啦.....













麵包 (點解咁多嘢食都仲可以食到2籃幾都包咖........)

Appetizer platter



Parma ham (點解明明over一年or兩年, 都梗係要用月份表達先.......)



Green salads



白酒煮蜆 (點解要食到連湯都飲埋?!)



午市套餐的鴨飯



咖哩雞 (供食用的......非觀賞用)


紅酒牛尾煲 (記憶中係....)


午市套餐的豬


馬介休炒什菜 (記憶中係......)



Portugese Apple pie (又有幾葡feel呢?)


Cheesecake Portuguese


Portuges Almond Cake (真係要咁Suprise佢唔太甜)



Protuguese Coconut Custard Tart (上面好Suprise, 咁呢個No Suprises囉~)


呢篇關於食嘅好多都唔記得, 因為重點唔在食~ 你見到啲相有興趣就去try下啦~ 價錢中上囉~ 係咁多~ LC媽, I MISS U x N次!!!!





地址: 灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 5樓

電話: 2866 1868

沒有留言:

發佈留言