2011/11/29

譚魚頭火煱

又有同事走喇! 雖然唔係同一個department, 不過都叫做一場相識, 又可以借題搭枱吹水喇~ 譚魚頭係香港都開咗咁耐, 直到依家先有機會到訪, 小妹真係失禮哂~晚市火煱......相信係我餘下嘅人生應該都冇乜機會嘗試咖喇! 今次就講下午市點心啦~







其實係咪淨係香港嘅酒樓先會有啲咁嘅習慣咖......咁鍾意上咗甜點先上其他點心嘅? 上幾次飲茶都已經係咁, 今次都唔例外......究竟係我太執著定係我唔入流呢......well, 點都係我問題啦~~~~


薑汁千層糕, 有薑味不過唔辣; 好靚嘅桂花紅豆糕, 濃烈陳皮味! 仲有好old school嘅蛋撻仔!


油菜, 係幾靚嘅菜心!


鮮蝦海皇炒飯, 炒得夠乾身同埋幾香, 唔油!



小籠包, 超多湯汁, 小心食呀!!!! 鮮蝦餃, 好大隻!



腸粉, 唔記得咩餡, 淨係知層皮幾薄.....


燒賣囉~


根據我個人經驗, 酒樓嚟講, 嚟自大陸飲食集團嘅點心普遍都幾有質數 (恕小妹暫時都仲未去過點心專賣店) 但係如果講服務就始終差少少.....視乎大家要咩啦.....淨講食物都真係幾抵食咖!

沒有留言:

發佈留言