2011/11/29

妖魔鬼怪

如果你係街度見到一個瞎人, 你會唔會專程走埋去同佢講 "喂, 你係瞎咖" ; 我相信唔會有人咁做, 但係有一日, 呢件事發生係我身上.......

事情係, 我知道自己係妖魔鬼怪, 而我亦都好努力地改變緊, 畢竟要由妖魔修煉到升仙, 都需要時間; 係呢段期間, 我不停都收到好多人嘅關心, 亦收到好多人嘅奇異眼光, 而近期令我滴血嘅一句說話
"你怪就梗咖啦!"

我明白呢個世界係十分之美好, 但係呢個始終係人類嘅世界, 係大家眼中呢個地球, 空間係冇錯咖! 所以我絕對承認係我唔適合呢個世界, 我唔應該係呢個時空出現, 簡單啲講, 我! 係一個錯誤! 係呢個空間嘅一個污點. 又........坦白講, 我呢十年嘅每次許願嘅願望都係可以快啲離開.......希望大家明白, 我真係好迫不得意地活下來, 大家可唔可以手下留情, 俾我好過少少呀......

沒有留言:

發佈留言