2010/09/06

公司食事

今日做左個 lunch inclusive 既 half day orientation, 當簡單介紹完個agenda之後, 就由一位高層介紹公司未來動向, 主講者完全無問題, 反而我覺得坐係度聽個啲好有問題囉........

E-mail invitation已經寫左係9點開始同埋一定要出席, 竟然係有人唔出席(好大的膽子!) ; 遲到(!)都仲要一路聽一路食早餐(!!) 究竟係台上面講野個位係CEO, 定係坐係度食緊早餐個位係CEO呢? 唉.......我都唔知呢啲係幾多十後喇.....我淨係知咁樣好無禮貌又好唔尊重演講者囉......唔該大家可唔可以尊重下自己, 尊重下人呢? (搖頭中.....)

既然有一餐得食, 又睇睇Lunch inclusive食咩先? 其實收到email invite時, 公司係好窩心地講明係可以安排special meal, 不過小妹事忙(善忘), 所以未有通知大會安排, 又睇睇正常餐食啲咩.....


Today Menu





麵包有幾款揀, 我呢個係硬身麥包, 唔好意思, 有攞冇食, 掂都冇掂過, 不過聞到麵包香, 應該係溫上既.....

湯 - 唔記得影相, 我個碗有2隻蝦, 爽既, 幾好飲, 都唔知幾耐冇飲過cream soup喇! 我見到佢有啲紅椒粉既調味, 好自制地飲左3啖, 唔敢再飲喇! ....係喎, 我係堅有飲喎! 今晚痛就痛啦.....


主菜 - 我揀左龍鯏柳, 個面ok脆, 魚肉幾滑同moist, 不過對我黎講好咸 (大鑊喇!), 所以有2/3個脆面我冇食到, 我冇點到dried tomato sauce食, 配菜幾甜, 我食得太慢, 侍應開始收盤, 所以新薯食得一舊, 連皮baked, good!!

甜品 - 所有生果都好甜, 仲要所有生果都係我既flavour, really nice!! Chocolate cake我當然冇食啦! 之前食既咸魚仲死唔夠咩.........


咖啡唔係杯上, 所以冇咖啡油係面, 感覺上就普通


唔知大家睇完之後, 估唔估到我係邊度做orentation呢?

沒有留言:

發佈留言