2010/09/14

Dicken's Bar

昨天, 期待以久的秘書午餐眾會終於成行, 由上次眾餐之後, 一直都好想快啲到下次, 即使知道自己要減肥, 都仍然好期待每次眾餐, 因為真係好開心~


是日選址 - 怡東酒店地庫既Dicken's Bar, 午市係咖哩buffet, 掛住食唔記得影相...(別打我呀! 我可以confrim一定會有下次, 下次再補相啦~~)


Buffet食物枱分3 part, 有頭盤沙律區, 熱葷主食區及甜品區, 另設自助熱飲區. Well, 我先講我食過的食物


沙律
羅馬生菜 - 挺好, 但好像不夠甜
煙三文魚 - 不太咸, 很對味又不會太膩, 每次refill都很快被掃清, 配食的有生洋蔥, Capers及檸檬角, 可是廚子refill灸的時候忘了refill配料呢.....


甜品
mango crumble - 沒吃 同事說芒果蓉(醬) 很酸
麵包布甸 - 我食了人家的2/3呢.....
紅桑子奶凍 - 沒吃, 同事說奶味很重
朱古力慕思蛋糕 - 沒吃, 沒有聽到comment
生果 - 是生果方塊磚, 有西瓜, 哈蜜瓜, 蜜瓜, 很少的菠蘿及我認為是不小心混了進去的木瓜, 因為我只發現了一丁塊, 全部都甜的, 但個人不喜歡這方式的presentation, 感覺上好像不新鮮樣子



Buffet的頭盤沙律區有2款湯, 其中一個是咖哩湯, 好怪的菜式呢......還有2-3款混好的沙律, 其中中個有牛肉的, 其他的沒注意到, 熱葷嘛.......有多款咖哩, 還有一個小小的即切肉腿檔, 沒留意是什麼肉來的, 好了.........我對這個buffet的食物印象只有我吃的那幾樣, 其餘的都被我列入"唔關我事"系列, 坐在旁邊的CL小姐說我每碟拿來的都是同一個樣的..........好了, 縱然我食物選擇少, 但以量計, 我可是吃得最多呀(這回又不知胖了多少十斤呢.....) 事後得知我呢個食量係公司原來係新聞囉......唔係頭條既.....不過應該都入咗A版咖喇.......

Dicken's Bar
地址 :銅鑼灣告士打道281號香港怡東酒店地庫
電話 : 2837 6782

沒有留言:

發佈留言