2010/09/06

高床軟枕

話說住左依家呢間屋都有成年喇! 一直都想買個床架, 無錯! 我訓左成年都淨係訓床褥(!) 邊有你哋咁幸福高床軟枕丫.......又咁岩海馬係堅拿道新開張, 所以貨品extra再9折, 連減價價都有, 好丫!
睇睇個price list先, 我唔敢講佢係咪最平, 不過我訓過佢既床褥真係唔錯, 值得翻兜, 雖然我肥左唔少, 但係基於金錢同空間問題, 我係訂左2尺半 (要努力減肥, 免得唔夠位訓), 冇櫃桶床架連3吋半厚床褥 (因為肥, 所以要厚啲承托力), 連運費, 自己安裝, 一共盛惠$1,138.5 再extra 9折, 減多百幾蚊, 都叫做幾抵買啦......麻煩大家唔好同我講瑞典傢俬鋪有幾平, 尺寸唔岩, 幾平都冇用呀........同埋大家可以留意下, 瑞典傢俬鋪既床架同埋床褥係佢地公司獨有尺寸黎咖, 簡單啲講, 你一買就一定要買成套, 唔好諗住平床架配其他牌子床褥呀, 唔work咖.......同埋個人覺得講professional做床褥, 點都唔夠汪阿姐黎啦! 人哋真係專攻床上用品喎.......

沒有留言:

發佈留言