2010/11/01

感謝日2010'

好平靜地渡過咗慶生日, 人大咗, 係希望平淡地過, 收到了幾個電話及email的祝福, 多謝你們! I Love you all!!



2010生日感謝名單:



EL先生: 多謝你年年有心記住我生日, 平時又多多幫忙, 我知你好忙, 記得話我知你幾時得閒呀~ 成年冇見喇.....I miss u so much!!

WC小姐: 多謝你又係年年有心send sms比我, 今年仲特意相約見面, 多謝你嘅安排及驚喜, 你記得結婚時候要通知我呀, 一定到賀的!

SL先生: 對你呢.....我無限感激, 你記得要好好保重自己呀!!! 唔好要我擔心啦!! 好冇? 仲有, 我嚟又飲又食, 記得幫我簽單呀~ (搞惡!)

潮媽: 唔好懷疑, 係你呀! 我老媽子你呀! 多謝你去旅行都記掛住我, 帶我手信, 又好潮地將生日利事Online過數俾我, 型哂啦你! 所以你叫潮媽! 我愛你!

黃sir: 多謝你好順心地send我email祝福, 我真係好鍾意同你傾計咖! 下次我地唔去飲coffee喇! 去飲酒啦~ 反正大家都好杯中物~ 我愛你!

婆婆: 你一定要好好保重呀! 長命百歲! 同埋唔該火龍果起核! (搞惡!)

沒有留言:

發佈留言