2010/11/03

Dicken's bar

有新秘書返工, 所以安排welcome lunch, 原定係去魚泉日本料理, 據聞質素唔多好, 所以翻炒有discount又好食既怡東酒店地庫, 是日選址-Dicken's Bar

其實上一次都秘書lunch都嚟過, 不過就冇影相比大家睇, 呢次補返數, 我自己個碟~~


<請找出2碟的不同之處>
因為突然多人圍住salad枱, 要排隊! 所以我就先食一碟fruit salad先啦! 之後人潮轉移熟食區, 我就開始自制salad喇! 簡單啲嚟講, 呢碟係DIY smoke salmon casar salad without dressing, 今次羅馬生菜幾甜, smoke salmon依然係高水準之作, 洋蔥都幾甜同埋今次refill得好足! very nice!! , 我食咗2碟囉~

由於smoke salmon太好食, 所以追加半碟併fruit salad, 今次多咗幾粒木瓜及菠蘿, 所有生果都幾甜, 不過西瓜有啲腍, 唔係好新鮮咁......

又到甜品時間, 今次甜品一啲都唔吸引, 有mango pudding, CM小姐話唔錯, blueberry crumble, CM小姐話好酸冇食, 但係CL太太話冇問題喎~ 另一個不知名蛋糕, 上面係布甸類, 下層係濕淋淋嘅蛋糕加罐頭什果, 個樣唔得, CM小姐食過都話唔好食~ 而每次都有嘅bread pudding, 今次甜咗啲, 面個層糖漿都幾厚下喎! 如果多返啲提子乾而甜度又較低啲就好喇! 我又食咗幾轉咁啦........(!)

熟食不樓唔關我事, 見LC媽個碟有咖哩角, 佢係極力推介; 意大利肉醬寛麵, 味唔錯, 但係唔夠熱(死罪), CL小姐同WH小姐都話Blue cheese salad嘅cheese太濃味!

唔知係咪啤酒節關係, lunch buffet送一杯啤酒, CM小姐咗2杯~

用HSBC白金卡結賬有7折, 有酒飲, 食物質素又唔錯, 都幾抵丫~
Btw, 食完呢餐, 我係飽到第2朝都仲飽緊, 而個胃又痛咗成晚, 我知係食得太過份, 我以後唔敢喇~ 唉....人大咗, 連胃消化機能都差啲........我都係大返軟體食物同埋流質人算把喇........


Dicken's Bar
地址: 銅牌灣告士打道281跑香港怡東酒店地庫
電話: 2837 6782

沒有留言:

發佈留言