2011/06/09

客家好棧

先同大家say sorry! 我唔係唔想update, 但呢期實在忙得要死, 繼而攰死, 所以冇update...見今日好少少, 嚟個快打~








月頭食飯月中先寫, 我都覺得有啲過份.....well, 第一次同僂儸食飯, 深感榮幸呀! 是日選址 - 客家好棧, 我都好耐冇嚟喇~


上咗力架嘅油菜, 細細粒話幾鮮甜喎!


超熱叉燒菠蘿包, 唔覺好多叉燒係裡面....不過真係熱到出哂煙!


肉絲炒烏冬, 細細粒唔多油之餘仲幾好食~


生煎包, 咪生煎包味囉~ (hea寫中....)


奶黃馬拉卷, 我懷疑呢個係稻香集團旗下茶樓都有咖!


有冇人知道呢隻叫咩餃呀?


茄子炆魚腩, 僂儸都話呢個好味呀!


鮮竹卷, 如果我冇記錯........


僂儸好驚訝我真係乜都唔食, 對唔住呀! 嚇親你個弱小心靈添~ 仲有, 下次可唔可以都俾我參與下呢......因為呢次連點心紙都冇掂過囉........零發表權呀!





地址: 銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場21樓

電話: 2881 8578

沒有留言:

發佈留言