2011/06/06

Two Greedy Italians

實不相瞞, 我其實真係極度之好食懶飛, 做任何事第一樣諗嘅就係食同玩~ 當中食係佔大部份!! 你見我寫得呢個飲食blog都知我有幾鍾意食啦~



近期上網search節目, 好開心地發現有個我覺得做得唔錯嘅飲食節目係BBC度播緊, 節目名如題, 由2位知名意大利廚師一路食, 一路煮, 一路玩哂成個意大利~ 而其中一個廚師Gennaro, 仲係Jamie Oliver嘅意大利菜啟蒙老師嚟添呀! 意大利人教煮意大利菜, 都冇得唔正宗喇呱~ 大家唔需要擔心聽唔明意大利文, 由於呢個節目係由英個BBC制作, 所以係講英文嘅.


如果鍾意食意大利食品, 又想識多啲意大利飲食文化, 我強烈推薦呢個節目呀~

沒有留言:

發佈留言