2011/06/20

銅鑼灣海都酒家

我覺得我個腦得2樣嘢, 錢同食! 錢就真係冇喇! 請大家多多益善~~~~ 食呢.....我知你地會講咩!!!!! 但係總之有關於食嘅, 我都會好留意啦~ 所以我亦都留意到銅鑼灣新開咗間海都喎!!!! 是日選址 - 海都酒家





開飯網都未有呀~ kekeke.......


酒家位置係皇冠假日裡面宴會廳, 睇嚟呢度宴會嘅booking都好唔滿吓喎.......環境都幾舒服, 服務梗係好啦~ 食物又好食~ 真係一分錢一分貨咖~ 又睇下食咩先啦~


呢個應該叫做咩呀? 即係開茶嗰時局你要嗰碟呀~ by the way啦! 炸銀魚&咸脆花生, CL太太話: "好好食喎, 好脆喎~" 我睇佢個樣, 如果唔係熱氣佢應該成碟食哂!


三角形係露筍鮮蝦餃, 另外嗰個係粉果, 睇都知層皮好夠薄; CL太太話一定要影埋個辣椒油喎! 因為擺盤靚呀~~



菠蘿燒雞卷, 啱哂愛澱粉質嘅VT小姐~



迷你蛋撻仔, 牛油皮.......佢令我諗起家父係我未夠6歲嗰時, 已經係屋企DIY蛋撻......好勁!


鴛鴦龍門米, 好正! 名又正, 食味都正! 話就話炒米, 其實當中仲混合咗粉絲, 配料足, 又唔太咸, 真係食得到個cooking skill出嚟囉! 梗係啦........$108喎!! (我....開始....覺得自己有點癲.....竟然咁樣去形容一碟炒米......)


所有點心都係即叫即蒸, 所以都需要點時間, 同埋價錢一啲都唔平, 不過我都覺得係值嘅! 好間唔中一次, ok啦~


題外話: 同一時間, 見到小S坐係我哋隔離枱, 素顏帶眼鏡, 同化妝分別唔係好大, 真人有點瘦, 不過上鏡都差唔多喇~ 如果要我形容佢呢個造型, 一定唔會用靚, "型"會貼切啲!





地址: 香港銅鑼灣皇冠假日酒店2樓

電話: 2972 2813

1 則留言:

  1. 哈哈, 我上次去都撞到寳珠姐坐响隔離枱

    回覆刪除