2012/03/05

銀座梅林

唔知由幾時開始, 香港愈開愈多日式吉列豬扒食店, 最啱我嘅當然係狂加菜再加菜啦! 亦因我我呢種奇怪行為, 我絕對有理由相信上一次食嗰間吉列豬扒店已經blacklist咗我, 所以我就向新店出發!!!!!!!




久聞此店其名物為吉列豬扒三文治, 不過呢啲野對於僂儸嚟講只係tea time snacks, 點可以做午餐呢! 所以都係order正常set lunc再加個點心, 咁就差唔多喇!



日本食店有度好就係大多數都好好坐, 服務又好, 呢度都唔例外.......日本名都真係幾高雅<--(中文突然好咗) 豬就豬啦.......珍豚美人 - 銀座梅林.........十年前我仲食緊梅林牌午餐肉咋!


僂儸嘅免治豬set, 佢咬開再show俾我睇....真係好juicy喎......多謝你慷慨讓出蒸蛋俾我呀~



大蘋果嘅豬扒set, 嚟得呢度當然食名物啦~



芝士蟹肉餅, 聽個名都已經引死人啦!!!!! 我相信一個正常人都會忌唔住要食咖....其實又有幾多個我呢啲異形丫~~

沒有留言:

發佈留言