2012/03/05

環亞機場貴賓候機室 The Travelers' Lounge

其實我專業係離家出走! 所以走都走得好pro咖! 話說好難得地可以離開香港幾日, 梗係盡可能享受機場每一個設施啦! 其中一個就係lounge喇!



如果唔係要meet-up, 好老實, 我真係唔會咁乖2個鐘頭前就到機場!!!! 4點幾要起身喎.....6點要到機場喎, 擺明就係一個極級邪惡嘅早啦!!!!!! 就係因為咁.......我就決定要enjoy一個free breakfast!!!!!!!





除咗我可以食嘅蘋果, yogurt同埋蕃茄生菜三文治之外, 其實仲有點心, 湯麵, 粥, 麵包, 穀物早餐等等.....飲品都係好多.......對我嚟講早餐已經夠哂選擇, 總之就一定好食過飛機餐啦!!!!!!!

Lounge必備嘅sofa, 播緊唔知咩節目嘅電視, 一啲唔係好睇得明嘅雜誌, 長期save mode嘅電腦, 呢度全部有齊, 果然係一個好好hea嘅地方, 好想係度hea住瞓, 不過食完就要上飛機喇......



食完呢餐, 果然係1.5個小時嘅機程上冇!醒!過!



又, 大家估到我去邊嘛??

沒有留言:

發佈留言