2012/03/06

台北美侖飯店

呢度不論地點, 服務, 房間及早餐樣樣都好! 就係房裡面冇wifi就最唔好! 搞到我零晨點幾2點走咗落business center上網, 好彩都有部mac機用, 叫做安慰下咁啦!!













雙人房的單人床, 我roommate係隔離床已經瞓到有如昏迷一樣! 只能說: 出trip病乃係悲慘事.......



Minibar, 好難得今次用唔著!



書枱, 竟然俾我搵到有條lan線.......暈''''''''



免費提供教你點洗錢嘅雜誌


唔確定呢間係咪環保酒店, 不過都好欣賞有咁嘅services選擇



洗手間的右一角



洗手間的左一角, 如果唔係有roommate, 我必定嚟個spa啦!!!!!!!!


洗手間的電子馬桶, 我當然有用到佢最大嘅function啦! 就係沖水喇!


洗手間的消耗品, 蘋果香味嘅沐浴露, 其他冇用喇! 因為我連洗頭水都係自己帶!!!!!



認真講, 樣樣都真係好好, 但係對於一個網中人嚟講, 間房冇wifi真係好難搞........下次仲住唔住呢間好呢?

1 則留言:

  1. 作為一個潮遊人,出門記得隨身帶住個wifi router,只要有LAN線就可以上網。非常方便!

    ps. 我呢幾次去台灣出trip都係住美侖,算唔錯。不過一街之隔嗰間Eclat就仲讚啦

    回覆刪除