2010/08/28

Froyo潮

今日我分別到咗尖沙咀同中環, 根據開飯網嘅資料呢, 呢2個地方一共有16間froyo店(唔知有冇啲係未登記), 雖然經過咁多間, 但係我都好忍到口冇食到 (好叻的孩子), 反而係 Three sixty買左2杯好traditional既yogurt.
唔做作, 唔花巧, 實實際際的一杯大黃味乳酪. 記得係英國嗰時, 日日2杯做早餐, 呢隻味我淨係見過呢隻牌子有, 味道比較酸, 冇果肉, only見到啲大黃絲, yogurt質地好滑, very nice!!

By the way, 呢杯嘢食就好好食, 但係物離鄉貴, 係英國1 英鎊有5杯, 坐程飛機嚟咗香港之後就超貴囉~~ around HK$20一杯, 所以我係香港都冇點食過喇.......大家又估下點解我今次咁豪地一次過買2杯丫~

沒有留言:

發佈留言