2011/09/19

合江小鎮

從來都冇留意細細間嘅麗都酒店裡面都會有一間川菜加上海菜館-合江小鎮. 又因為慶祝CL太太嘅生日飯, 所以就豪一豪佢啦~








醋溜魚片, 澱粉質小姐指明要點呀! 唔.......其實我覺得佢有啲mix-up咗糖醋松子魚囉~


干煸四季豆, 惠瑪話好食呀!



菜膽雲吞雞, 雞湯好濃, 不過雞肉似乎得半隻咋喎! 唔鞋口, 仲幾好食添喎!


炸菜肉末叉子燒餅, 燒餅脆, 肉末惹味~


雙面黃, 可以嘅話, 我想cancel order~~


豆沙鍋餅, 熱辣辣, 好似真係新鮮炸起咁咖~


可能係午市, 又可能係地段問題, 計埋我地呢枱, 好似都係得3-4枱客, 食物唔差咖, 不過有點少貴囉~ 唔係黑心, 不過真係有啲驚佢會做唔住呀~~


題外話, 多謝CL太太去完東南亞帶嚟嘅手信........用天然植物染色嘅香米, 我自己就要咗綠色嘅斑蘭味, 仲未試, 唔知咩味~~ CL太太真係好有誠意, 咁重都帶返嚟送俾我哋.......其實又咁講, 你去旅行都諗起我, 我已經好開心咖喇~ 多謝你呀~~~

沒有留言:

發佈留言