2011/09/24

皇廷匯




我老闆同人地公司老闆係朋友, 而我就同呢個老闆嘅秘書做朋友, 多謝我老闆俾我一個認識新朋友嘅機會~ 因為朋友仔係中環返工, 我當然善用公司福利, 坐shuttle bus去中環食lunh啦~ 又, 我淨係識夜晚嘅中環, 日頭嘅中環唔係friend嚟咖, 好彩CC妹係前中環人啫~ 搵嚟唔多覺有呢間酒樓嘅皇廷滙


CC妹妹似乎好肚餓, 2個人食嘢, 就叫咗5個點心, 1個菜.....最後又係要打包, 要留意係呢度一個外賣盒1蚊; 食物係幾好食, 不過師傅多, CC妹妹食完勁飲水~ 即係又唔關我事啦~


叉燒腸粉


蘿蔔糕, 呢個好濃蘿蔔味!!


魚湯(?)魚腐浸娃娃菜


叉燒包, 賭神至愛呀! 鳳爪, 蒸素菜餃, 個皮好淋呀~


午市唔單只有上班族, 仲有遊客, um......啲traveller仲知定過我呀......唉~~~

沒有留言:

發佈留言