2011/09/20

百伏棧台灣小吃

當大家係lunch time時間調節緊身體能量需要嘅時候, 我都需要精神嘅食糧; 又因為要到灣仔街市買嘢, 多謝惠瑪小姐介紹呢間百伏棧俾我, 如果唔係我都真係好難搵食搵到嚟大有商場.....


天時暑熱食冷麵, 海蜇三絲冷麵, 真係凍, 唔係溫咖! 溫度對於冷麵嚟講真係好重要咖! 咁多麻醬, 一定好香口啦~


塑化制關係, 要咗淨胚芽奶茶!


好彩我哋早嚟, 因為當我哋食完走個時, 超多人等位!! lunch time 時間已經緊迫, 仲要花時間等位, 我真係唔制呀!!! um.........我幾時先可以好豪地想食邊個國家嘅菜就買機票去嗰個國家度食呢?

沒有留言:

發佈留言