2010/08/10

追....

有時都覺得自己過份, 半年轉3份工, 算點呢? 雖知道現在搵工不易, 但都不是見工就做吧!

又講講我半年來的工作事吧! 上年中開始, 轉做家電marketing的工作, 縱使工作忙碌及辛苦, 但工作性質是適合自己的, 那有工作不辛苦呢? 所以都幹了近10個月, 可是老闆愈來愈多的不合理要求, 我還真的需要忍受嗎? 工作辛苦不緊要, 但是無理的要求就要不得. 大家不要以為我意氣用事, 說出來連父母都叫我辭職, 何想而知情況有多惡劣.......

大約2個月後, 轉到一家電腦產品的公司, 一個完全唔熟識的行業, 最慘係連興趣都冇......由於product唔適合自己, 所以自己都唔知點做, 又轉.......

Well.....back to basic.......做返supporting.......都已經不是花樣年華, 不是不求上進, 但是志不在打工......現在的我只求安安定定, 好讓我慢慢計劃我想追尋的........

沒有留言:

發佈留言