2010/10/26

Applegreen

又係每月1 一次嘅team lunch喇, 由於調咗team關係, 所以今次既老闆係M先生, 同team的其中一位同事乃素食者, 所以選址有點頭痛, 幸得LC小姐出手相助, 是日選址 - Applegreen


Lunch menu, 有pasta, sandwiches, salad 同埋steak選擇, 加餐湯或者salad及咖啡.


是日餐湯有2款: 甘荀湯及新奇的茄子湯, 2款都係cream soup, 同事話2款都好好飲喎~~

由於lunch set冇合心水的, 所以我就單點一個full portion自選沙律, 菜底係Romaine lettuce, 比較少菜芯位, 所以唔會好甜; 紅洋蔥, 後悔揀咗! 因為唔甜之餘又好辣! 蕃茄, 係切片蕃茄, 仲要比得好少, 就咁睇你見9見到有丫, 靑到落底都係得3片咋! 點解唔係車厘茄呢.....青蘋果, 青提子及提子干, 正常; 橙, 乃係罐頭柑, 無試意之作! 因為我唔想要有油份既Dressing, 所以request要一支balsamic自己落, 醋既味道偏酸, 有少少嗆喉.....老闆DM借部blackberry比我對比一下個salad大小, 真係好大盤呀~ well, 我一個人食哂囉~ 佢即時大叫我係rabbit.......又企圖幫我起朵....

LC小姐的香草三文魚忌廉貝殼粉, 唔好睇佢好似細細兜, LC小姐話個sauce好利, 搞到好濟下~

TC同事的燒牛柳伴巴馬火腿意大利青瓜卷伴炒新薯粒

MI小姐的醃三文魚青菜沙律伴蜂蜜柑橘汁

同場加映幾款小食, 蜜糖燒雞翼, 大隻到懷疑佢係比咗火雞翼過我哋囉~

因為有素食者, 所以我地叫咗呢個豆腐小食, 不過係冇人掂過, 因為大家唔係好接受到有豆豉呢個combination......但係我睇官網明明係寫black bean....點解啲同事會話係豆豉呢??


其實仲有幾款小食同埋唔同既lunch set, 不過因為長枱太長, 老闆又係度, 唔係好方便走嚟走去影相. 老老實實, 真係唔多鍾意長枱setting囉, 枱頭唔識枱尾咁, 零溝通, 啲西人食飯唔係注重溝通多過食飯咖咩......

如果淨係食salad, 又唔要求有人serve, 我諗 Justsalad 同Dressed salad 會好啲, 起碼呢2間係salad專門店, 冇得做得唔好啦~

Applegreen
地址: 銅鑼灣羅素街2-4號2000廣場2樓
電話: 2368 1263

沒有留言:

發佈留言