2010/10/18

The Verandah Restaurant

我地team跟P老闆的farewell lunch整整約咗成個月終於成行喇~ 可想而知P老闆人緣有多好~P老闆會駕7人車, 所以今次可以去遠啲喇~~ 是日選址 - The Verandah Restaurant

由公司駕車到淺水灣, 大約都係10-15分鐘, 到步有代客迫車, 是日天氣極好, 配合呢個度假feel環境, 其實可唔可以請下半晝假呀??

7個安排坐到1張圓枱, very nice! 因為一般西餐都係長枱, 搞到坐枱頭同坐枱尾個好似唔識咁.....不過今日張枱好似大咗啲, 可能我個人比較鍾意大家親近啲, 講嘢都唔洗咁大聲嘛~

睇睇個menu先~ 個design好classic呀~
Set lunch可以係自助頭盤, 主菜及自助甜品中揀食2個或者食3個courses, 包湯及咖啡or茶, 有興趣飲返杯嘅, 仲可以配埋refreshing cocktail.

我當然係2 courses啦~ 第一碟頭盤, 好唔客氣地堆滿咗隻碟. 其實食咗2碟, 不過都係差唔多, 所以第2碟唔影喇~
羅馬生菜, 我只係見到青綠近芯的部份, 新鮮爽脆;
雜錦沙律菜, 有rocket喎, good~ 其實有冇人話到比我知, 除咗JW之外, 仲有邊度嘅salad bar有baby spanich供應呢?
因為有panma ham, 所以有melon波波, 冇食pama ham, 不過melon波波係超甜;
smoke samlan肥美, 一般人食應該係咸度適中, 不過我食完就頭痛囉~ 配合嘅紫洋蔥又係好甜~
燒吞拿魚柳, 好耐冇食又試下, 裡面生表面熟, 所以我覺得個鞋鞋地, 個人唔多鍾意呢個質感;
cheese with tomato and barsamico, 冇食chess, 淨食蕃茄, 切得好薄, 蕃茄新鮮挺身先可以切到咁薄, good~

麵包籃, 溫溫的, 個個都話好食喎~
是日餐湯, MC小姐話過油
我冇食主菜, 又睇下同事們食咩~
4位都食呢個, TC小姐那個其中一隻青口有殼冇肉咖......唔知係咪混咗入意粉裡面, 不過咁樣上菜, 好似唔多好睇喎~
2位食羊架, 1位食4成, 另一個食5成, so far我聽唔到有over cook既反應. MC小姐話配菜嘅薯仔好食.


甜品Buffet枱, 後面就係頭盤buffet枱喇~


我呢碟呢......有好邪惡嘅cheese cake, 不太甜, 芝士味濃, 係厚實的質感;
溫溫的bread pudding, 明顯係用法包做, 甜咗啲又冇咩提子乾, 不過個pudding面帶少少脆
至愛的berry, 好新鮮, 好甜~

咖啡冇特別, 唔好意思, 我仲未識分好定唔好~

呢個價, 食環境又可以食到有質嘅食物, 我覺得reasonable喎! 聽聞呢度個hightea唔錯, 搵日又試下先~

The Verandah Restaurant
地址 :淺水灣淺水灣道109號
電話 : 2292 2822

沒有留言:

發佈留言