2010/10/14

榮川日本料理

街飯吃不停, 出嚟做嘢咁耐, 呢餐係自己pay嘅最貴一餐lunch, 當然要食埋一份啦! 是日選址 - 榮川日本料理


唔知係咪午市優惠喇, 總次呢隻鵝肝蛋就1蚊1隻, 每人限叫一隻. 我冇食, 傳到唔知俾邊個食咗~

冷蕎麥麵, 夠凍, 唔好覺得我講欄gag呀, 煮起唔充分浸冰水, 溫吞吞咁上菜, 即係個廚求其煮比你食啦, 冇heart煮既通常都唔好食, 再者係浸冰水呢個環節係要令麵條降溫, 快速收縮達至煙韌效果, 所以夠凍係好重要.
沢蟹, 好可愛既炸小蟹, 送酒一流, LC媽同CM小姐係叫左清酒咖~~

蘇格蘭生蠔, 廚師開蠔已經將蠔既帶子位起埋, 蠔肉完整, 新鮮冇腥味, 爽口, 海水味唔重


黑松露甜蝦多士, 原來係甜蝦茸囉~

秋刀魚刺身, 口感豐厚肥美


LC媽一坐低就即點呢個, 彷彿魚刺身, 肉身彈牙白身魚類, 清爽不膩


三和味定食, 是RL太太的定食, 定食的名有夠玄呢......當中包括有超厚的漢堡扒, 淋身的紫菜飯團和一個有點濃稠的咖哩湯底拉麵

雜錦上刺身定食, 我自己睇咗之後冇衝動order囉~

銀雪魚西京燒定食, 好想搞懂是燒還是煎呢~ 魚旁邊的白色物體是沙拉醬及花椰菜, 我下次會拍得好一點的, 別打我!

咖哩黑豚定食, 白飯上的小蟹是LC小姐加上去的, 好一個西日混合定食.


鐵板炒飯+牛肉薄燒(二件)定食, JL先生不食牛但卻點了這個, 究竟是店家menu唔清楚還是JL先生要驗眼呢?

安格斯厚燒定食, 這個見到有燒過的格格紋, 上面是炸過的蒜片, 蠻多呢~
所有定食均配有前菜薄切蓮藕, 漬菜及鮮甜的魚湯, LC小姐喝了2碗, 唔知有冇味精呢....天氣愈來愈乾, 又係時候要飲返啲靚湯喇......



追加小食 - 海藻沙律, RL太太問點解伴醋汁, 因為醋可以令海藻變軟易入口同埋縮短煮嘅時間.

呢間其實食物都唔錯, 不過我就唔係好鍾意個環境, 價佢又唔係平, 唔知點解又要裝部電視嘈住哂, 搞到好似迴轉壽司店咁(佢仲要係播3色台).......


榮川日本料理
地址 :銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心7樓
電話 : 2522 0230

沒有留言:

發佈留言