2010/10/01

韓瘋

續Super Junior之後, 又一喜愛男子組 - SHINee, 又睇睇型到爆動感MV先~~


Ring Ding Dong - SHINee


Lucifer - SHINee

成班都係90後嚟咖, 唔認老都唔得囉........我開始覺得我有戀童癖喇.......

因為真係跳得好型, 所以我都好努力咁開始跟Youtube老師學跳舞, 因為香港我暫昤仲未搵到有dance studio教韓文歌, 其實跟youtube學都幾ok, 不過因為屋企激細, 唔太夠位跳, 又冇鏡, 所以學得都幾辛苦.......除咗不停睇韓文歌MV之外, 仲有不停睇韓國嘅綜藝節目, 真係好搞笑, 我好耐冇睇香港嘅電視節目喇.......為咗要睇得明啲咁有質素嘅節目, 我開始自學韓文喇.......well, 一時間好多嘢要學......我一定要努力呀! 大家都要向目標出發! Fighting!

沒有留言:

發佈留言