2010/10/18

iriver E50

我部iriver N11, 係唔知邊年, 老娘送嘅生日禮物, 唔知係咪夠期, 播播下歌仔自動飛歌, 差咗電9個鐘又同我播得3個鐘......好似想壞咁, well~ 我通常對於呢啲嘢呢, 都會先發制人. 所以呢期就搜下有邊MP3啱心水喇~ 入選嘅有Sony 新出嘅 E系, 不過佢唔係normal USB頭, 好唔friendly囉~ 所以又睇返iriver喇~ 基本上佢新出嘅機款冇一隻我係覺得靚, 好衰唔衰比我睇中呢部停咗產嘅 E50, 外型好cool, 又可以播到52個鐘, 啱哂我喎! 但係停咗產喎, 點搞先~

我搵哂全港有代售嘅電器部, 再打去總代理, 再搵埋淘寶網諗住四新機都冇嘅時候, 上天都真係幾錫我, 竟然俾我係yahoo拍賣搵到一部2手機囉~~ Thanks god!!!!! 好嘢一定有人爭, 不過小女子想得到嘅嘢, 就唔可以爭唔到!! well~ 大家又估下我用咗幾多錢收養佢丫~


由packing, 插頭至機身都係黑色, so cool~~~

盒面大大個貼紙52 hours playback time! 坐2日飛機都唔怕冇電啦~



iriver都係一個好著重design嘅brand, 睇下連繞線圈都design到人型衫咁, so cute!!

個screen好細, 不過我好少睇片, 所以影響唔大

按鈕並唔係熱感式, 都啱嘅, 我都冇體溫 (!)

後面有lock制都幾實, 唔可以單手控制咖~ 黑配橙都幾型喎!


irivier HK

沒有留言:

發佈留言