2011/04/11

大戶屋 (銅鑼灣店)

又..........已經唔知第幾次係呢度陪坐喇~ 好彩呢度menu選擇夠多, 如果唔係我都寫到悶呀.......得到CC妹妹邀請認識新朋友一齊食lunch (絕不是相睇!! 唔該哂!!) 梗係要揀個食物質數唔差, 環境好坐又可以傾到偈嘅地方, 揀呢度都真唔會錯~ 是日選址 - 大戶屋


係幅射污染食物的恐慌之下, 我地依然無懼, 係我角度, 係你咪始終都係你, 唔係你嘅永遠都唔係你~ 邊驚得咁多丫! 講下食咩先~



燒三文魚盒子定食, 見到係半生熟三文魚, 有沙律醬時又有wasabi, 好典型一個西式日本料理定食, 我斷定我係鍾意傳統日本料理!

吉列豬扒滑蛋定食, 唔好以為炸野好乾, 底下啲飯都不知幾多汁~ 多到好似濕過頭.....


呢度最新promotion係午市定食送果汁(濃縮橙汁或罐頭蘋果汁), 紅茶或咖啡一杯.


雖然係第一次識嘅新朋友, 不過都好主動配合我呢個飯前影相嘅怪嗜好, 在此謝過你呀! DS先生! 好高興識到你喎! 信我! 你嘅令西裝加啞面尖頭鞋, 好good! 仲有....你個公事包都幾襯你今日個look~ 你係咪每日都用成個鐘打扮先出街咖? 哈哈~~~



大戶屋


地址: 銅鑼灣羅素街8號3樓


電話: 2573 8333

沒有留言:

發佈留言