2011/04/17

大榮華圍村菜

可以放棄工作去一個悠長旅行, 著實唔係咁多人做到, 米芝蓮小姐係少數做到嘅一群, farewell lunch又點少得丫~ 既然你就嚟要去西方國家, 咁就爭取多啲食中國菜嘅時候喇~ 是日選址 - 大榮華圍村菜





我就一次都未嚟過~ 聽日本小姐所講係剛剛裝修完, 全場坐滿之餘, 仲要有長長人龍等位飲茶, 好彩我早一日就book定位啫~~~




叉燒酥; 蘿蔔糕, 煎到好香呀!


釀青椒; 釀茄子; 鳳瓜排骨飯, 用不锈鋼單柄兜上, 好old school呀!

白灼菜心, 蠔油分上


咖哩蘿蔔牛肚


燒賣, 日本小姐: 好食呀! 啲肉係一粒粒唔係挍肉嚟咖! 蒸牛肉, 我分開嗰時feel到好彈, 唔知裡面有冇馬蹄呢?

蝦餃, 大家都見到個皮有幾薄啦~ 不過其中一隻貼住個蒸籠, 搞到唔靚仔喇!


奶黃馬拉糕, 米芝蓮小姐: 好食呀, 呢個好好食呀! 蓮蓉包, 日本小姐擰頭; 鳳爪; 蒜茸蒸鮮魷


甜茶果, 感謝CC妹妹十分好地咬開俾我望下個餡係咩~ 答案係椰絲!

8人飲茶, 7人食野, 15個點心, 埋單三百鬆啲, 灣仔區喎! 唔怪得咁多人嚟食晏啦! 又係咪時候要係呢度搞返個飯局呢?


又, 我真係好愛我呢班同事朋友, 你地對我真係無敵咁好, 講緊係我遲到, 但點心到咗, 有一班人特登唔食住, 好等我影到食物最完整個面! 仲要俾我影完先食.......你地癲咖!!! wakakakakkakaka........





地址: 灣仔史釗域道1號地下及1樓

電話: 2511 1663

沒有留言:

發佈留言