2011/04/17

住家菜

都唔知有幾耐冇同阿媽食Lunch喇~ 今日又托徐醫生嘅大福, 有reason地約咗阿媽食lunch, 是日選址 - 住家菜





午市有2款套餐供應, 一款係午市精選, 有5款餸揀; 另一款係商務午餐, 有50-60款餸揀; 2款套餐都送白飯, 例湯及糖水. 我地4個人就揀左3個午市精選&1個商務午餐





麵醬蒸豬頸肉, 真係好屋企feel下, 有冬菇粒, 蝦米同豆卜; 其實又有幾多人煮呢味會落呢3樣野呢~

鮮腐竹蝦乾浸娃娃菜, 有誠意過好多酒樓嘅雜菜煲!


蒸魚, 呢個係即叫即蒸, 所以要等一陣 (好彩唔係即叫即釣啫~~) 蒸魚係唔應該食到咁大嘅, 呢條啱啱好, 50蚊可以食到一個蒸魚餐, 我覺得好抵囉!


腰果炒素雜錦, 雜錦有素雞, 冬菇, 紅蘿蔔, 西芹; 不過有蒜頭, 食齋就唔好點呢味喇~


甜品係芋頭西米露, 芋頭變哂做茸, 我本人就鍾意有芋頭粒粒, 可以咬下嘛~

呢度午市係人頭位計, 所以我唔食都要叫夠4個, 又, 呢度嘅餸個size都比較細, 有男仔一齊食飯, order多一個都食得哂嘅~


服務唔係唔好, 不過好趕囉~ 未食完就上糖水, 撩緊牙就執碗, 未埋單就抺枱咁囉~ 我知你好想做多轉枱.........所以大家如果要坐底慢慢呢, 呢度唔會係一個好地方囉~



題外話: 我好欣賞今日嘅阿媽, 因為好大方得體, 如果以後係咁就好喇~ 好可能係因為CC妹妹同徐醫氐溝通能力好有關! 我又要再向2位多多學習喇! 多謝2位抽時間幫忙睇我阿媽呀~~





地址: 銅鑼灣波斯富街99號利舞臺7樓C&D店

電話: 3105 0339

沒有留言:

發佈留言