2011/04/30

"文"族團食事之復活節篇

對上一次成team食飯已經係2個月前喇~ 呢次就趁住復活節, 又咁啱有新老闆上任, 所以就嚟一次"文"族團哂馬lunch! 今次預訂咗公司餐飲部嘅半自助餐, 但由於"文"族團都真係幾多人, 所以有關方面專誠開多日俾我地~ 又借個位嚟係度多謝嗰位同事幫忙安排!!











每位都會獲贈朱朱力復活蛋一隻, oh~~ 我又諗起我啲童年往事......話說當我阿媽拎我去俾保母照顧嗰時(留宿嗰隻), 為咗令我唔好喊得咁勁, 事前都會同我去買朱朱力蛋蛋咖.........好~~ 講返食咗咩先~ 呢度semi-buffet包自助頭盤及甜品, 一客餐湯及3選1主菜


湯係南瓜湯, 細細杯啱啱好~ 可以食多啲頭盤...嘻嘻~~ 個湯最敗筆係面個啲麵包, 睇個樣都知浸到淋哂啦......



頭盤太多, 所以冇影相, 記憶中有3款沙律菜底, 車厘茄, 粟米, Parma ham, 蝦沙律, 煙三文魚, naan bread伴牛油果醬, 薯仔沙律.........okok..我下次一定會影buffet枱, 如果唔俾人鬧的話~~ 講下主菜先~~



呢個係龍鯏柳卷, 日本小姐話幾好! 魚肉唔嚡囉~


牛呀! 文老闆話面頭個啲係 sweet potato chips喎~ 又有同事話啲肉有少少韌......


素菜之選, 什菇意大利飯. 感謝SH太太坐唔同枱都誠意地慢食一步俾我影相~







甜品又係好多, 不過我要戒甜, 所以冇食, 又借咗CC妹妹同日本小姐嗰碟嚟影相~ 奶凍, 黑芝麻布甸, 白兔仔棉花糖 (好可愛呀!!!! 我知我幼稚喇.......) 木糠布甸, 仲有冇影嘅生果盤, 楊枝甘露, 桂花糕, 甘荀蛋糕.......


而我呢.....冇食主菜喎! 呢碟就係我嘅頭盤, 主菜及甜品喇~ 我大約重覆咗呢個組合大慨6次咁到啦~ 嘻嘻.......要一讚呢度個煙三文魚, 因為一啲都唔會過咸!

因為復活節, 同場加影全城搜尋朱朱力復活兔一隻, 又好好彩系俾我team同事搵到喎~~



多謝文老闆請客~~

沒有留言:

發佈留言