2011/04/17

伽倻韓國餐廳



唔知大家多唔多食韓菜呢? 講緊嘅係正宗韓國菜喎! 我記得N年前有段時期成日都去草苑食韓菜, 嗰時淨係知食韓國野仲貴過食日本野~ 如果你係韓燒一族就冇野好講啦~ 其實韓國又點止燒烤肉咁簡單丫, 中國菜都唔係淨止得生炒骨啦! 好喇.....講咗咁耐, 今次拍枱聚餐, 就係好少食lunch食嘅韓國菜; 是日選址 - 伽倻韓國餐廳


炆牛肋骨餐, 睇到W小姐夾落去係肉骨分離, 應該炆得好淋下~


石頭飯餐, 最多菜嘅一個飯, 好健康嘅同時, 大家都有啲膽心WH小姐食完會飯氣攻心好眼瞓~


燒牛肋骨餐, 我發現VT小姐好鍾意"燒"呢個動作, 因為上次食日本野個時, 佢又係牛嚟燒~ 又鍾意食牛, 又鍾意燒! 韓國菜啱哂~


雜錦泡菜豆腐鍋, 石鍋關係, 勁熱! CL太太: 冇肉, 點解叫雜錦呢? 不過啲豆腐又幾滑喎~

午市呢度好忙, 忙到叫佢添茶都叫咗3次, 坐我地對面嗰枱食燒烤呀.....我幾時先可以有咁多閒情食個悠閒嘅lunch呀.........


大家都問, 我食唔食得泡菜呢? 係唔得咖~ 因為唔知佢醃菜嗰時有冇加味精, 所以費事試喇~ 反正我係supermarket搵到冇味精嘅泡菜, 又, 我好想自己整泡菜呀.......



伽倻韓國餐廳


地址: 銅鑼灣羅素街8號6樓


電話: 2838 9550


沒有留言:

發佈留言