2011/05/02

米芝蓮級散水餅

米芝蓮小姐走喇...........好佩服佢可以放棄工作做自己喜歡嘅事~ 我都好希望我都冇咁嘅一日呀......
















叫得米芝蓮小姐, 派嘅散水餅都真係有taste啲......我相信呢間一定係佢最鍾意嘅cake shop, 無錯~ 就係係我呢度都出現咗2次嘅 Le Salon De The de Jeol Robuchon喇~



因為我狂影又冇食關係, 講唔到咩味, 有興趣不妨去一轉中環攞50蚊出嚟買件精品試下囉~ 俾啲相引誘下大家先~




有2個特別啲要講下~ 成個紅色呢個係Rose cake, 日本小姐食第一啖: "好玫瑰呀!" 食完成個之後: "我唔會飲水住咖! 我依家好似食咗成朵玫瑰咁!" 各位男士, 情人節一cake勝一花呀!





唔好以為係普通coffee cake, 其實佢係Earl Grey Tea cake, 食唔到Rose cake咁特別嘅, 可以試下呢個丫~







呢間cake shop有幾好食我就唔知, 我淨係知冇返咁上下財氣都唔可能請哂2層樓同事食囉....











地址: 中環置地廣場4樓401號舖


電話: 2166 9088

沒有留言:

發佈留言