2011/05/12

Pepino Cucina Italiana @ 前篇

適逢文老闆生日, 又有藉口食餐勁~ Yeah! 其實文老闆好愛日本菜, 可惜經我明查暗訪之下, 知道佢都唔多夠膽呢個時候食日本嘢, 都啱嘅....話哂仲有一家大細要養~ So~ 揀咗佢另一至愛, 牛是也! 但又唔可以全食steak喎! 因為同行有同事唔食牛&食素, 為咗可以令大家揀到對口味又有質素嘅食物, 就揀咗意大利semi-buffet喇~ 是日選址 - Pepino Cucina Italiana












由於篇幅太長, 所以分咗前菜, 主菜及甜品篇~~ (擺明吊你胃......奸笑ing~~~)



店子位於酒店1樓, 好隱蔽地要串過coffee shop先搵到! 建議酒店方面要多加指示牌, 免得首次光顧的客人周圍搵! 先講下semi-buffet點收費先~ menu列出嚟有2個價, 其實係有3個嘅~ 而Main course 有6款選擇.



1. Appetizer bar + Dessert bar HK$168


2. Soup + Main Course + Dessert bar HK$188


3. Appetizer bar + Main Course + Dessert bar HK$208





我今次有影到buffet枱, 都叫做對大家有所交代啦~ 當然唔少得我班得力同事點唔同main course俾我影啦~ fine.....去相~~~




Assorted bread basket, 法包, 黑麥包 & Grissini, 明顯地grissini係來貨, 因為太平滑喇....






沙律菜, 好開心地係有baby spinach,不過出咗一轉就冇再出喇.....可惜! 上面白色四方碗係topping, 不過唔多吸引, 白色圓碗係dressing, 當然唔少得有成枝balsamic vinegar任落啦~






Appetizer bar


smoked salmon偏咸少少, 但係配合紫洋蔥就啱啱好! 日本小姐話我食咗人地成條喎! (有咩? 搞咩你咁留意我呀?)


Parma ham, Cold cut & Salami, 日本小姐話parma ham唔臭, 仲幾好食, 起碼有12個月, 嗜豬者必食也!


Beef carpaccio, 有rocket leaves墊底, 真係要俾個like佢! 可惜我唔食牛, 不過呢個salad一出就俾人攞哂! 好彩都refill得好快~


Cheese platter, 睇到係有heart之作, 因為有提子, 乾果之外, 仲有平時好少會出現嘅蔬菜條;


Olive有2款, 仲有醋洋蔥仔, good!






呢2個係熱伴菜, 不過冇興趣, 冇食~




Mozzarella tomato salad, 如果啲乳清隔得乾淨啲會好好多! 日本小姐話芝士味有點淡, 個人認為係香港食到新鮮已經叫合格咖喇~


燒蔬菜, 冇食; 奶黃色三角形......以我認知意菜嚟講, 應該係粟米糕Polenta (有錯講指教! 謝謝!)





要唔要俾少少時間大家攞紙巾抺一抺口水先呀? wkekekekeke......





待續!

沒有留言:

發佈留言