2011/07/03

李錦基越南餐廳

因為要係油麻地上堂, 又, 因為成日都落住雨, 所以就揀係附近食飯, 是日選址 - 李錦基越南餐廳




我發現好多越南餐廳都係用人名嚟做餐廳名咖~~~ well, 平時行過呢度, 仲以為呢間係茶餐廳, 唔係CC妹妹講都唔知呢間係越南嘢呀~


7點鐘, 餐廳都唔滿.......係我地早嚟定係我地唔應該嚟呀?? 點都好時間冇多, 又有套餐供應, 3個人就叫個2人餐啦! 唔夠就再點甜品囉~ 嘻嘻~~


火車頭湯河, 牛肉, 牛柏業, 牛丸, 碎牛腩, 仲有洋蔥及芽菜, 配料牛得嚟都好雜吓! 一定唔啱日本小姐食先啦~ 河粉係細薄形, 幾滑~


越南春卷, 俾CC妹妹食咗一條先影, 夾落去都知好脆~


炒通菜, 食咗幾條先影, 唔遁得係腐乳定蝦醬喇~


咖哩牛腩煲, 辣得冇層次, 得個辣字, 其他味都食唔出喇~ 條法包係我地叫佢切佢先切咖咋~ 仲要唔係好熱......


2人餐成3個人都食唔哂, 價錢係$222, 仲要無論係食幾多錢都冇得碌卡, 有點唔方便; 侍應生服務態度要再培訓嗰隻, 唔怪得我地坐到8點, 間餐廳都唔滿啦~




地址: 油麻地彌敦道499-500號地下

電話: 2781 2028

沒有留言:

發佈留言