2011/07/12

Tony Roma's

其實係咪有需要係星期之初嘅一大朝早就搞到著哂火呢? 我幾時轉咗去做消防咖!!!!!!!!!!! 又, 因為做到好"慶"而唔高興, 所以好想係lunch笑下開心啲, 好彩有班好同事們唔嫌棄我呢個攝石人咋~~ 冇準備之下, 是日選址 - Tony Roma's



一坐低已經問你要唔要order Ice Lemon tea喇.....得喇得喇! 知你地美式餐廳Soft drink & Ice Lemon Tea係無限re-fill喇! 不過唔關我事喎! 2樣我都唔飲嘅.......暖水丫唔該!


Lunch set包括法包, 餐湯, 主菜及餐飲; 呢個餐湯, 3個人飲完都唔係好肯定係咩湯, 細細粒話有少少南瓜味又有少少薯仔味; 僂儸就話應該係cream之類嘅湯......(我見到丫!) 大蘋果就話好稠; Final, 係飲完冇事咪算囉~


細細粒嘅牛扒配沙律, 雖然我好鍾意食沙律, 但係見到呢類型就真係sorry, 我真係擺唔到入口......另外僂儸都係食牛扒, 不過佢配薯條, 薯條係韌咖........


大蘋果嘅炒意粉, 冇研究係咪素食, 就咁睇就唔覺有肉or海鮮囉~


果然呢餐lunch係笑住去, 笑住走嘅~ 真係好感謝個天安排啲好同事俾我, 又, 好多謝我啲好同事對我咁好~ Best wishs may god bless u all~~~






地址: 灣仔軒尼詩道314-324號W Square 4樓1號舖

電話: 3106 0272

沒有留言:

發佈留言