2011/07/26

California Pizza Kitchen




愈來愈需要lunch time走出office抖下氣, 我幾時都話, 返工求咩丫, 求財同求開心咋嘛......搞下笑又一日咪好囉~ 而lunch time係好好嘅一個break去笑下嘅時間! 是日選址 - California Pizza Kitchen



N年前係呢度食過Dinner, 不過印象麻麻~ 今次揀呢度因為澱粉質小姐要戒澱粉質同埋想試下N年後嘅Lunch又會係點~ Lunch set 包括, 頭盤, 主菜同coffee/tea, $68都ok啦~


頭盤有7款選擇, 我哋揀咗比較有亞洲風味嘅雞肉餃子(Sesame Ginger Chicken Dumplings), 乾上嘅餃子配汁, 我相信味道冇問題, 不過對於我, 係西餐廳食亞洲食物感覺唔太好~


特色焗春卷(Tortilla Spring Rolls), 賣相幾吸引, 同埋好欣賞佢係焗出嚟, 比炸嘅健康好多~ 配搭醬汁係芝麻醬.


主菜有3款pizza, 2款意粉, 2款沙律及2款三文治選擇; 都真係好多選擇下喎! 如果我同9個朋友嚟就可以試哂全部喇~


係咪因為中國人關係, 所以都自然地揀返啲有亞洲風嘅食物呢? 日本風味雞肉沙律(Miso Salad with Chicken), 好多辛類食物, 澱粉質小姐一見到就lucky that冇揀到~~ 材料見到嘅有豆, 雞肉, 豆卜, 洋蔥.....其他冇留意, 淨係覺得點解會咁油泣泣........同埋點解冇dressing嘅?



扒雞肉凱撒三文治Grilled Chicken caesar, 對女仔嚟講, portion好大; 有cheese on top, 好nice丫~ 餡料有生菜, 蕃茄及雞肉配埋maynnoaise, 成個三文治都冇問題, 唯一唔明係點解戒澱粉質都仲要揀三文治........


可能因為我唔太鍾意不中不西嘅感覺, 所以對呢度依然冇咩好感~ 不過食物同services都係冇問題嘅, 有問題嗰個係我啫~ 我外星嚟咖嘛!






地址: 銅鑼灣時代廣場食通天13樓1306號舖

電話: 3102 9132

沒有留言:

發佈留言