2010/12/23

Agnes b. le pain grille

好開心呀~ 多得Team lunch, 又有機會一嘗想試好耐嘅餐廳喇! 是日選址 - Agnes b. le pain grille

我地揀咗銅鑼灣店, 裝修都幾有法國味道, 如果再舊多十年就十成似喇~ 因為小妹去過的法國的餐廳, 間間都好舊咖.......好似香港啲冰室咁, 有一種陳年嘅味道........

Set lunch寫係黑板度, 由店員介紹. 頭盤有湯或沙律, 主菜有雞, 魚或牛選擇, 甜品可選芝士, 切餅或是日精選. 每位HKD198+10%, 都幾reasonable price~

一如以住, 我單點Salad, 同事們點Set. 唔理你食咩, 總之法包不可缺, 呢度係配牛油嘅.........唔好話我扮野, 我係法國食過法包配法式芥末汁, wow~ 係要用amazing嚟形容囉~ by the way, 呢度啲包包唔錯~~
我嘅Nicoise salad, 用一個大湯碗盛上, 所有菜好! 新! 鮮! 而且材料豐富, 雜綿沙律菜, 蕃茄, 刀豆, 新薯, 黑橄欖, 蛋, 燒吞拿魚及鯷, 有機會我一定會再食~

又講下同事們個lunch set先~ Tuna tartart, 不失法國菜啲精緻賣相

忌廉蘑菇湯, 有打碎的菇茸掛邊的

主菜魚篇, 魚就冇咩好講, 大家知唔知墊係魚底粉紅色嗰啲係咩呢? 其實係染咗色嘅薯茸. 大家睇下條紅蘿蔔.........好有心地用刀仔整齊地去皮.....
主菜牛篇, 大家都冇expect到lunch set都有完整一大塊嘅牛, 上面綠色嘅係香草油.....唔知係牛油定酸忌廉呢?

其實仲有雞揀, 不過冇同事食雞, 所以冇得影~

甜品可以揀cake, 是日精選同埋cheese platter, 之但係個個都食today special, 唔記得個名, 不過睇樣就知係chocolate cake with vanilla ice-cream, MC小姐一食就知係movenpick, SH先生仲勁, 一睇就知係movenpick, 而我就要聞過先知咩嚟, 我都話我學藝未精咖啦~

由於冇人揀cake, 咁而為咗滿足大家嘅好奇心, 我就影咗cake menu俾大家睇~

餐茶方面同樣精彩, 呢度3杯唔同嘅熱咖啡, 左起順時針, black coffee-->cappuccino-->latte, 我對咖啡冇研究, 俾唔到咩comment, 淨係知唔酸同埋係即磨囉~

呢度近乎所有嘢都印有logo, 睇下連牙籤都有咖.............

呢度啲服務生個個都睇得下, 又幾nice, 服務都唔錯, 連埋食物質數, lunch都值得嚟咖~ 如果有時間, 真係想食完在hea多陣, 因為環境都幾舒服~

Team lunch關係, 謝謝SH先生請客!



地址: 銅鑼灣禮頓道111號地下
電話: 2577 2718

沒有留言:

發佈留言