2010/12/28

寧波旅港同鄉會

自從上次打完麻雀, 大定都好期待下一次, 於是乎就成就咗呢次嘅雀局加飯局, 又係唔少得西餅, 生果加零食, 而晚飯就安排咗係中環, 是日選址 - 寧波旅港同鄉會




似乎上次大家對Le Salon De The De Joel Robuchon 意猶未盡, 所以今次LC小姐決定翻炒, 仲買埋全港最好食牛角包添! 一打開係勁牛油味! 一咬落係勁酥軟! 牛角包就好得喇! 之於西餅呢.......但係唔知點解今次LC小姐食完之後, 個喉嚨唔多舒服, 應該係用咗啲唔靚嘅糖~ 究竟係我地體質特殊, 定係依家啲化學食品太多呢? 啲唔天然嘅野都係唔啱我咖喇! 好彩LC小姐照顧周到, 買咗好甜嘅泰國金柚, 正呀!

其實我好期待今晚呢次飯局, 話哂要member先食得喎! 又睇下有幾好食?!

前菜2碟, 後面個碟係醃蘿蔔

冷併盤, 肴肉, 醉雞, 薰魚, 個雞會extra有碗肇興酒佐食咖~

依家啲咩糖心蛋呀, 溫泉蛋呀咁hit, 其實係偉大嘅中國烹飪史之內, 一早就已經出現咗啦! 仲要高技巧地要薰煙去做添呀!

賽螃蟹, 由於禽流感, 所以冇加生雞蛋

黃金蝦(去殼), LC小姐點名要食呀! 真係好多鴨蛋黃, 好沙呀!

咸肉津白, 濃油赤醬之下嘅清泉

飽食之選蒸炸銀絲卷各一, 裡面真係一絲絲咖!

啲食物都幾好, 服務都唔錯, 不過就好似唔多夠人手咁, $100一年會費, 可以多個飯堂, 其實都ok嘅!


地址: 中環德己立街2-18號業豐大廈401-405室
電話: 2523 0648

沒有留言:

發佈留言