2010/12/16

肥媽甜品店

話說小妹減肥中, 但又唔知點解今日好想好想食紅豆沙.....可能因為天氣凍咗, 想食點熱的~

要食傳統的糖水, 我只相信一些較舊式的店, 粥店(just for 或老字號, 但灣仔區何來老字號呢.....有.....永華麵家囉, 好遠呀......在灣仔尾~ 上飯網找到了一家又近公司的, 較多好評的試試, 是日選址 - 肥媽甜品店

這店的上一手是大良八記, 店內的裝修跟大良八記一樣, 沒有改變, 中午有供應午市套餐, 但我沒有留意有什麼, 只感到如果食糖水, 好像不太穩陣, 因為做得不夠專~ 但一場來到, 機會是要給的.......看到menu可以加$3配芋頭, my favorite!!


$3換來15粒芋頭........我要感謝店家沒有把我養肥吧~~ 15粒都尚可給我試真味道如何.....芋頭是粉的, 但沒有芋香, 紅豆沙反而不錯, 稀杰度適中, 甜度是極微甜, 差一點就嘗不到甜味, 但卻十分適合我, 是不錯喝的. 其實個人偏好較杰身的紅豆沙........明年新年, 問RL太太借個靘煲自己煲.......


地址: 灣仔譚臣道117號A鋪地下
電話: 2572 6734

沒有留言:

發佈留言