2010/12/28

感謝詞之聖誕禮物篇

好多謝大家對我嘅愛戴同祝福, 呢一年聖誕係我做人以嚟, 收得最多禮物嘅一個聖誕節. 有見及此, 哂下冷先~

我老闆AC太太, 我真係好感謝你比機會我係呢間公司發展, 我真係做得好開心! 嚟緊我會再努力啲咖喇~ 多謝你!



CM小姐, 似乎你好有心地谷肥我喎~ :P 仲要係酒心.......多謝你呀!!!! 多謝一路睇住小妹, 同你傾計真係好開心呀~


LC姐姐, 一定係LG媽話你聽我好喜歡梅酒啦~ 我要澄清, 我唔係酒鬼嚟咖, OK? 多謝你係我處理文生嘅問題上面俾咁多意見我, 希望以後多多睇住小妹, 多謝哂~ 出去食飯記得帶小妹去見識呀~~


LG媽, 雞翼袖同埋黑夾圍巾係我signture咖~ ok? 呢件黑斗蓬..........超啱我! 因為可以遮埋肚腩, kekekkeke........多謝你! 我好感恩可以識到你, 一齊成為高層同事! 多謝你帶咗咁多正能量俾我~ 希望係過去個半年, 冇帶俾你太多麻煩, 而嚟緊嘅一年, 希望都咁開心! 你一定要笑多啲喎, 因為聽唔到你笑, 我就會好驚咖喇~ (冇相, 因為黑麻麻, 影唔到真身)


RL小姐, 好想點名多謝你~ 你係我識嘅人之中, 你係幾特別! 衣食住行, 吃喝玩樂, 你好似冇咩唔識咁, 多謝你係我無知個時俾意見我, 又無私地分享好物! 多謝哂!!!


冇點名嘅朋友, 我冇唔記得你地咖~~ 多謝哂你地嘅祝福同幫忙.

God bless you!!!

沒有留言:

發佈留言