2010/12/18

JW Marriott Hotel - The Lounge

今次係Team lunch係Christmas Special, 由於大家都有食大餐的意欲, 所以是日選址 - JW Marriott Hotel, The Lounge.

其實我係好appreciate呢個buffet係by parts咁收費, 因為個人計好多野唔食, 就算比個full buffet我都冇用~ okok.......大家都知我係會揀沙律, 但係我今次冇揀埋甜品喎(正經地說.....我真係要戒白糖喇!! Please support me~~~)

唔好覺得沙律就好悶喎, 呢個沙律Bar好精彩~ 淨係菜底都有6款, 有我至愛baby spanich (握拳), 之後就係蔬果及乾果配料, 大慨有20款, 如果可以加埋亞枝竹就perfect喇! 咁沙律又唔係淨食菜咁單調, 仲有芝士, 煙三文魚碎, 蝦, 青口做配料, 最後唔少得dressing, 多到試唔哂! 我食咗5大兜!! 飽到行唔郁..........睇下我又max左啲咩~~

我的第一兜, 菜底係baby spanich, 我要俾10個good呀!!!! 蝦, 好爽口; 車厘茄, 超甜; 青口, 一般; 西蘭花及椰菜花, 又凍又勁硬; LC小姐話要用一個對比形式嚟話俾大家聽兜沙律有幾大喎~

呢碟係LC小姐嘅海鮮盤, 可能係近聖誕, 所以午市都有龍蝦~ 翡翠螺好大隻!

我的第二兜, 菜底一樣, 今次加多咗茄乾, 火龍果同黑醋.

呢兜係鮮果加乾果!

呢兜係大蝦鮮果沙律!

甜品counter好細, 有3款蛋糕, 中途冇轉過款, 最特別係呢個得獎蛋糕, 玫瑰白朱古力餅, LC小姐話不愧為得獎作品, 而唔得獎嗰啲試下好喇~

Team lunch關係, 謝謝文老闆請客~~

地址: 金鐘金鐘道88號太古廣場香港JW萬豪酒店大堂
電話: 2810 8366

沒有留言:

發佈留言