2010/12/16

麻雀耍落, 唔打唔安落

好開心, 好開心, 好開心呀!!! 點解? 睇題目都知啦! 我放假有節目呀! 有人約囉! 呵呵~~~~~

唔該唔好將個重點擺係麻雀度, 因為唔打唔安落嗰個唔係我, 係竹升妹MC小姐! 話說竹升妹好學不斷, 要好好學習中國文化, 當中就梗係唔少得中國國髓麻雀啦! 4方城要有4隻腳, 本次partner有, LC小姐, LW先生, MC小姐及小妹. 由2點打7點, 當中又點少得零食, 下午茶及飯局, 相信大家又係好奇食多啲囉, 唔阻各位留口水, 預備紙巾喇喂~


米芝蓮餅店出品, 外型好精緻, 細細件, 比我係法國見到的還要細, 5個人share 6件餅, 縱合食評由左上角起順時針數介紹
Rasberry custard tart - rasberry每一粒都是甜的, 用料認真
Lemon tart - 夠酸, 好清新
Blueberry cheese tart - 同rasberry一樣, 每一粒都是甜的
Earl gray tea cake - MC小姐食後形容 "life is changing"
Coffee opera - 未見特別
Chocolate noisette - 同上

其實大家都覺得整體都好好食, 相比其他中環區名牌餅店都要好食, 係值得花$40-$50去食嘅~ 但就我個人嚟講呢........有選擇我唔會係香港食法國嘢囉!


食完法蘭西餅, 轉一轉台去返港式火鍋先, 其實香港人都真係幾鋰意打邊爐, 一年4季諗唔到食咩就不如打邊爐, 又咁講, even我唔食, 不過都好enjoy成班人圍埋一齊又講又笑, 又飲又食~ 咁啱呢日天氣凍返幾度, 成個氣氛又唔同啲~~

打邊爐除咗料要夠新鮮, 湯底都好重要, 呢個係雜菌湯, 新鮮同乾嘅都有, 超足料, 推介呀~

呢個係蕃茄薯仔魚湯, LC小姐驗明正身, 將原條紅衫魚成咗出嚟囉~

肥牛, 唔係好見雪花

手打墨魚滑, 好彈牙, 好鮮味

"流沙豬潤", 話說竹升妹食過好出名嘅黃沙豬潤後念念不忘, 係中文程度不足嘅情況之後, 就將好出名嘅流沙包mix埋黃沙豬潤一齊講, 有冇咁fusion呀........(笑)

其實仲有叫咗好多嘢食, 埋單7個人就位位$240, 都幾唔錯~ 要係度讚一讚店家嘅services先, 打嚟book位, 聽電話位哥哥已經好friendy咖喇~ 唔知係咪我地早book枱, 所以7個人安排咗間vip房, 仲要唔收minmum charge (平時係有咖, 不過冇問要幾多), so good~

地址: 中環德輔道中2-16號置地廣場315號鋪
電話: 2166 9088
地址: 西環堅尼地城科士街36號聯興新樓地下AB鋪
電話: 2168 4181

沒有留言:

發佈留言