2011/02/05

大戶屋

受MC小姐邀請, lunch後去shopping! 是日選址: 大戶屋

MC小姐點咗雞扒烏冬定食, 本來佢想食豬扒咖, 不過點錯咗, 米芝蓮小姐話啲雞扒唔多得, 對唔住呀各位, 我又唔記得影相!

而我呢......keke....口痕食納豆! 真係好黐呀!!!


我地食食下, 成間餐廳就坐滿咗, 好彩我地早到咋~ 我個人都覺得呢度幾抵食嘅, 因為佢份set都幾大, 就算係男仔都一定食得飽囉~


點解台灣有official website, 香港冇咖.......



地址: 銅鑼灣羅素街8號3樓

電話: 2573 8333

沒有留言:

發佈留言