2011/02/20

玉桃苑

小圈子飲茶午聚, 是日選址 - 玉桃苑

大家睇緊食咩嘅時候, 俾我係menu度發現有可愛又配今年生肖嘅奶皇白兔仔呀~~~ 但有鑑於我唔食, 所以就冇點囉~ 據聞呢個都係懷舊點心之一, 所以都想影低佢.........我食家最想食嘅懷舊點心係"菲林", 大家知唔知係咩呀?

蠔油生菜, 啲菜應該上咗"力架", 令立立囉~

炒腸粉, 新鮮炒起, 有少少脆面, 齋睇都吸引呀~


滷水鵝併豆腐; 叉燒包; 鳳爪; 芋茸流沙包, 都唔流沙嘅......

春卷腸粉, 即係將炸兩裡面嘅油炸鬼轉做春卷; 我第一次見樣嘢係N年前喺深圳嘅某酒樓~


蝦餃; 燒賣.

豬扒包, 黃教授話唔夠熱, 而個包嘅質地又同個豬扒唔夾......中伏!
肉絲銀芽炒麵, 睇落去都知唔係肉絲, 而係肉碎啦.......可唔可以切好啲呢? 話哂呢度都係銅鑼灣酒樓丫......

呢日好失暈竟然冇帶電話, 所有相都係由黃教授用iphone影咖, 大家有冇覺得個quality好過平時我影個啲呢? 麻煩哂黃教授! 又, 係我發現唔記得帶電話冇得影相個時, 大家竟然話唔影都冇所謂, 因為呢一餐係要忘記......吓? 咁點解要揀係呢度食呀? 點解唔試下其他未試過嘅茶樓呀? 迷~


地址: 銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場食通天12樓1202號鋪
電話: 2506 3366

沒有留言:

發佈留言