2011/02/22

金牛苑越南菜館

流感肆虐, 當大家都好注重健康嘅時候, 醫生就成為搶手貨喇~ 更何況係靚仔喎!! 呵呵!! 今日多得CC妹妹拉攏, 又可以同靚仔Dr. Tsui食lunch喇~ 是日選址 - 金牛苑越南菜館
一行6人(醫生真係好受歡迎咖~) 被安排入座, 點解又係長枱咖!!!!!!!!!!!!!! 下次book位, 都係問多句有冇圓枱先得!
南乳燒雞, 皮脆呀! 南乳分上夠細心~

扎肉蒸粉卷, 我問: 裡面咩嚟咖? CC妹妹答: 咩都有啲啦! (咁有冇錢呀?) 日本小姐補: 有啲木耳咁啦~ Dr. Tsui再補: 好似有白蘿蔔絲~ 原來大家都係唔需要知食緊咩........

蔗蝦, 好topical嘅越南菜, 我好欣賞日本小姐叫呢個餸, 呢度可以逐隻order, good!

炸軟殼蟹, 呢個應該係即叫即炸, 因為我感到佢好熱, 同埋要等一段時間先上枱~


上湯豆苗, 日本小姐: 呢個餸好屋企呀~ 冬天都就嚟完喇.....我一條豆苗都冇食過呀! 嗚嗚.....


南瓜海鮮焗飯, 我地一心以為係個南瓜上, 點知係碟上, 有啲失望, 好彩食味唔錯~


大家開懷大嚼之時, 我唔知做咩, 個肚唔多舒服, 想叫個椰青都唔得, 難得有靚仔醫生係度, 即時求救啦~ 呢個就係我嘅前菜喇~ (午餐返公司自己煮飯食) 註: 返到office幾耐, 個肚真係唔痛喎! Dr. Tsui多謝你呀~~

呢度服務幾好, 坐底即刻有人問飲咩, 落order又會俾意見, 最細心係, 有個比較年輕嘅侍應見到我食藥, 即刻主動俾杯暖水, 午市收加一都抵啦! 呢餐大家覺得點呢? 豐富嘛? 盛惠HKD$10XX.


地址: 銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場食通天11樓1103號舖
電話: 2506 1028

沒有留言:

發佈留言