2011/02/28

心。泰

又同靚仔Dr.Tsui食lunch喇~ 識到佢真係好, 可以免費睇醫生, 嘻嘻~~ 上次食完越南菜, 今次又食下泰國菜丫~ 是日選址 - 心。泰 (唔係心理變態, 好爛呀.......)

訂位已經問有冇圓枱, 有.....不過得細圓枱, 我地7個人坐唔落, 又係長枱侍候, 不過今次坐得開心啲, 因為安排咗sofa位. Good! 服務都幾好, CC妹妹所言 "quality of services", 我本人就覺得waiter好過waitress, 差別在於一個有笑容, 另一個冇, 其他冇分別, that's all!

Lunch有set提供, 4選1前菜+7選1主菜, 不連餐飲, 唔知會唔會日日轉menu呢? 我呢班同事對我好到不得了, 因為個個都order咗唔同嘅食物, 等我可以記錄俾大家睇! (鼓掌)

椒鹽豆腐, 真係唔知呢樣係泰國菜喎! 定係港式泰菜呢? well, 我好欣賞order呢個嘅TC先生同JK小姐, 因為呢個係手工菜, 屋企好少整, 出街食啱哂!

素香米紙卷, 睇得出好健康同好fresh, 因為有紅蘿蔔, 紅菜頭同芒果, 不過CC妹妹話點咗個sauce之後, 啲芒果好酸呀......

炸魚鮮果酸辣沙律, 大家睇唔睇到鮮果係咩呀? 答案: 蓮霧 <--(Highlight即見) 椰汁雞湯, Dr.Tsui "睇個樣係估唔到原來係酸嘅!" 梗係啦! 加咗青檸嘛~ 你估白色就係忌廉湯咩....

泰式炒豬肉河, 炒得好香又夠乾身~ 不過泰國唔係興濕炒咖咩? (真心問)


冬陰功湯米線, 果然多蝦, 就咁數都有6隻呀!


青咖哩牛柳片, CC小姐食淨半碟, 原因係太辣! (泰辣, 又爛!)


泰式酸辣原條炸魚, 有相為証真係原條咖~ 午餐有呢個presentation, 好surprise呀~

Lunch set係一分錢一貨再加睇得到嘅誠意, 係一間可以再嚟嘅餐廳, 而我呢......見到椰青單點$40, 所以話幾時都係飲水好, 對身體好, 對荷包又好~

地址: 銅鑼灣勿地臣街時代廣場食通天11樓1104號舖
電話: 2506 1212

沒有留言:

發佈留言