2011/02/07

酒處

一分照顧小妹嘅LC小姐, 選擇反傳統地團年飯食日本菜, 都啱嘅, 佢本身充係一個日本小姐~ 是日選址 - 酒處

話說呢度係日本小姐飯堂喎, 好開心又可以去見識下喇~
好貼心地, LC小姐已經為我揀選咗刺身定食, 唔好意思, 美食當前, 有啲手震兼爆光~
定食包括有醃菜, 沙律, 蒸蛋, 煮物, 牛舌, 味噌湯, 白飯同刺身, 8樣野之中, 我食咗2樣: 沙律, 正常; 刺身, $130嚟講, 交到功課丫~

LW教授嘅吉列豬扒定食, 另加咖哩汁, 個咖哩好足料, 有薯仔之餘仲有肉, 唔怪得要加$20啦~

TC先生嘅三文魚, 湯烏冬定食

所有定食可選雪糕或咖啡, 是日雪糕係芝麻味, 我就因為要戒糖, 所以揀咖啡, 唔........如果佢肯話我知係用邊隻即溶咖啡就好喇~ 等我可以告誡一下啲同事, 咖啡勿亂買~

呢度有唔少定食係飯加湯烏冬/蕎麥麵, 不過如果想轉次烏冬/蕎麥麵呢, 就要加錢, 感覺上有啲少家.......個人嚟講, 銅鑼灣仲有好多日本餐廳, 呢間應該短期內再需要翻炒咖喇~

謝謝LC小姐請客!!

地址: 耀華街3號百樂中心2樓
電話: 2838 5939

沒有留言:

發佈留言