2011/03/15

波羅密素食

都有好一段日子冇去過素食店開餐喇~ 今日就約埋正宗素食人SH太太一齊食Lunch, 是日選址 - 波羅密素食

先講食物, 再講服務! 呢度午市提供套餐- 例湯+小菜配白飯/粉/麵, 除咗套餐, 仲有點心供應.

今日例湯係南北杏煲大白菜, 一滴油都冇好清, 亦都好香.

南乳蓮藕排骨煲, 出哂煙咁上枱, 我影咗起碼5張相先至影到呢張冇咁多白煙咖~ SH太太好欣賞呢個煲仔菜, 因為夠熱. 排骨係用大豆纖維製成, "肉"嘅中間真係有支"骨"咖~
干燒伊麵, 好多菇呀, 食完碟底都唔會好多油, 幾好~

素菜蒸餃, 賣相同我地想像完全唔同, 可能我地食得太多上海菜喇~ 直覺上蒸餃係半月形囉.....


粟米斑塊, 等咗好耐都唔到, 原來廚房漏單, 所以"斑塊"都係即炸, 啲"斑塊"都真係有"魚皮"咖~~ SH太太話雖然係炸, 但係一啲都唔油.

甜品係桂花糕, SH太太話好好味呀~

呢度服務態度係冇問題, 不過就有啲混亂同埋漏單囉~ 混亂係因為我訂咗位未到, 上去攞位嗰時姐姐就話有人已經攞咗枱到咗......吓? 一望之下, 成枱人都唔識咖喎......好彩餐廳唔滿仲可以即時安排到位置. 希望店家留意下啦~ 食物有質數, 唔好因為服務唔好而失咗啲客嘛~~

我依然都唔係咁欣賞啲假素食品, 雖然都真係做得幾似, 不過點解唔做返自己呢......其實就咁食黃豆都幾好食丫......



地址: 銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場7樓B店
電話: 2317 6908

沒有留言:

發佈留言