2011/03/25

是日午餐

我都唔知邊度得嚟咁大勇氣去做針灸調理, 中午做完針灸之後, 個人酸酸軟軟咁, 行都行得有啲勉強, 午餐當然煮唔到啦.......好彩公司canteen有自選沙律啫~~

My Choice: 玻璃生菜, 車厘茄, 西蘭花, 烚蛋, 薯仔伴黑醋, 可能因為蛋黃加黑醋關係, 搞到個沙律灰灰黑黑咁, even樣唔靚, 不過都幾好食~ 如果唔係醫師叫我要食返少少澱粉質, 我真係唔揀薯仔呀! 証明其實我都係一個好乖嘅小朋友.........菜+菜+菜.....咁就收28蚊喇! 所以我幾like食沙律都好, 呢次先係我第二次食canteen嘢咋~~

沒有留言:

發佈留言