2011/03/23

即影即有

大家見到呢個blog裡面所有相, 其實都係用我部手機影咖~ 係我角度, 旨在記錄, 當然有埋質素及美感就最好啦~ 其實我都有部傻瓜機嘅........不過又要extra帶部野出街, 我就兼佢重囉~ 我知......iphone嘛.......對唔住, 真係唔知點解我零慾望去擁有iphone.......

對於相機嘅喜好, 又再次出賣咗我係外星人嘅身份 (唔用蘋果牌已經好外星.....我知!), 我第一部自資擁有嘅相機, 就係一部Polariod即影即有 (依家用Fuji.) 唔理用咩牌子, 感覺上即影即有係特別有feel, 好愛好愛! (肉緊ing.....) 每一張都覺得佢特別珍貴, 事實上每一張都真係特別貴........

最近唔覺意睇到呢個好浪漫而又唔肉麻嘅即影即有相機廣告, 雖然我一個韓字都唔識, 不過我都feel到哂! 記得睇到最後呀!


沒有留言:

發佈留言